Ha a visszaküldött csomag egy félmilliós órát rejt… TESSÉK?
Veled is előfordult már, hogy a tennivalók sűrűjében kissé figyelmetlenebb voltál, mint általában? Például, összekeverted a feladott borítékok tartalmát és rossz címzettnek küldted el a levelet? Esetleg a karácsonyi ajándékokat keverted össze a díszes csomagolás alatt? Vagy, tettél már só helyett cukrot a levesbe? Tudtodon kívül olyan tárgyaktól is megszabadultál, amiket inkább megtartottál volna?
Nos, ahogy egyik kedves ügyfelünk története bizonyítja, az élet néha egészen furcsa és szürreális szituációkat kreál. Szerintünk olvasd el mindenképpen, mert egyszerre tanulságos, vicces és szívmelengető történet. Íme egy furcsa visszaküldött csomag sztorija.
Amikor egy félmillió forintos óra került be a visszáruba
Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy vásárlónk, a neve legyen Jenő. Jenő úgy gondolta, hogy él a Borgo kézből-kézbe csere lehetőségével és visszaküldi a rendelését. Azonban elég volt egy pillanatnyi figyelemelterelés és egy számunkra is váratlan meglepetés keveredett be a dobozba.
Miután a visszaküldött csomag beérkezett a raktárunkba, kollégáinkon volt a meglepődés sora, akik azonnal nekiláttak a küldemény feldolgozásának. Ugyanis a küldemény szemléje során olyat találtak a dobozban, amire egyáltalán nem számítottak. Egy közel félmillió forint értékű férfi Tissot karórát.
A nagy ijedtségre való tekintettel igyekeztünk minél inkább megkönnyíteni ügyfelünk helyzetét. Természetesen a lehető leggyorsabban, már másnap gondoskodtunk arról, hogy a Tissot visszakerüljön jogos tulajdonosához.
Ráadásul teljes biztonságban: buborékfóliás védelemmel jócskán ellátva, mert szerettük volna, ha a visszaút során sem esik bántódása. Nemcsak azért, mert közelednek az ünnepek, hanem a szituáció ellensúlyozása érdekében, mindezt ingyen tettük meg. Hiszen minden vicces malőr ellenére – vagy pont ezek miatt – imádjuk az ügyfeleinket.
Emellett örülünk, hogy segíthettünk és bizonyíthattuk, milyen az, amikor egy webáruház nem hallgat a talált tárgyakról, hanem tényleg megbízható.
Minden jó, ha a vége Borgo
Cikkünk megjelenésének idejére már odaért ügyfelünkhöz ez a nagyon várt szállítmány, szóval minden jó, ha a vége jó. Vagy Borgo. Ugyanakkor ez a szívmelengető történet bebizonyította azt is, amit a színfalak mögött már régóta sejtünk. Mi hiszünk az emberi arcú webshop működésében. Ha pl a legnagyobb cipős webáruházat érte volna egy ilyen galiba, majdhogy lehetetlen lett volna megtalálni az értékes “potyautast”, hisz náluk 4-5 napig utazik a lengyelországi központba a csere-termék, mire egyáltalán elemzik/kibontják, sok-sok ember kezén átfordulva. (Belegondolni is merész, mennyi idő és izgalom lett volna a visszatérése a gazdájához.)
Biztosak vagyunk abban, hogy történetünk happy endingjéhez a Borgo-család, a sokévnyi tapasztalat és a márkánk mentalitása is kellett. Elhivatott, tisztességes kollégáink gondoskodtak arról, hogy egy nehéz szituációt is lendületesen, az ügyfelünk érdekeit szem előtt tartva oldjunk meg.
A megbízhatóság, ügyfélközpontúság, gyors reakcióképesség és tisztességesség mind olyan értékek, amelyek mellett a Borgo mindig is szívvel-lélekkel kiállt. És ami mellett a jövőben is ki fog állni. Mint amilyen például a biztonságos online vásárlás, a fenntartható kereskedelem vagy a kiszolgáltatott társadalmi csoportok segítése.
Mert az ilyen történetek még a zimankós téli hidegben is szívmelengetőek.