Szállítás
Csomagjainkat az ország egész területén a GLS futárszolgálat szállítja házhoz 1-2 munkanap között.
Ingyenes kiszállítást biztosítunk, amennyiben a rendelés végösszege meghaladja a bruttó 19.900 Ft-os értékhatárt. Ha a rendelés összege nem haladja meg a 19.900 Ft-os értékhatárt, úgy a szállítás költsége bruttó 1.390 Ft. Figyelem: utánvét esetén plusz bruttó 790 HUF GLS készpénzkezelési díj kerül kerül felszámításra.
Fizetni a GLS futárnak lehetséges, készpénzzel és bankkártyával egyaránt. A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük minden esetben olyan kiszállítási címet megadni, amelyen napközben tartózkodik.
A futár kettő alkalommal kísérli meg a termék kiszállítását. Amennyiben mindkét alkalommal sikertelenül jár, úgy a termék visszaszállításra kerül a szolgáltatóhoz. Abban az esetben, ha Ön e-mailben lemondja a rendelését, akkor semmilyen anyagi vagy jogi következménye nincs a lemondásnak.
A futárnak nincs lehetősége megvárni, hogy Ön a megvásárolt terméket felpróbálja, így a termék átvételét követően, azonnal távozik. Azért, hogy Önnek ne jelentsen anyagi kockázatot a termék megrendelése, a szolgáltató vállalja a használatba még nem vett termék, egyszeri ingyenes cseréjét egy azonos vagy másik termékre. További hasznos információkért és válaszokért kérjük kattintson ide: GYIK
Felhívjuk figyelmét, hogy egy rendelésen belül csak és kizárólag méret csere esetében egyszeri alkalommal áll módunkban a termék ingyenes cseréje. Ebben az esetben:
Önt a visszaszállítás költsége NEM terheli,
mindösszesen annyi dolga van, hogy a használatlan (!) terméket becsomagolva, tehát saját dobozában, külső zacskóval vagy dobozzal bevonva, az előre leegyeztetett időben rendelkezésre álljon. Figyelem: a gyári dobozra TILOS ragasztószalagot tenni, mert ez lehetetlenné teszi a későbbi értékesítést. Ilyen esetben meg kell téríteni az okozott kárt a webáruház felé.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a webáruházban a szolgáltató az általa üzemeltetett webáruház készletét tölti fel. A rendszer frissülési ideje 1-24 óra, így egyes esetekben előfordulhat, hogy készlethiány lép fel. Erről az ügyfélszolgálat haladéktalanul, de legkésőbb a rendelés leadását követő 24 órán belül tájékoztatja a vásárlót, munkanapokon.
Pénteken és a hétvégén leadott rendelések esetén a visszajelzés e-mailben vagy telefonon hétfőn történik meg. Hétvégén ügyfélszolgálatunk nem dolgozik! Ebben az esetben a szolgáltatót semmiféle jogi felelősség nem terheli. Az ügyfélszolgálat minden esetben e-mailben vagy telefonon jelzi a vásárló felé, mikor rendelkezésére áll a megrendelt termék.
Méret és cipőcsere folyamata
Elsődlegesen a visszáru menüpontban adhatja le kérvényét, ahol gyorsan, egyszerűen tudja intézni az ügyet.
Egyéb esetben írjon egy emailt. (A tárgy-mezőben szerepeltetni szükséges a rendelés számát is).
Az INGYENES méretcsere/csere (másik cipőre) akkor tud megvalósulni, ha van belőle készleten a raktárunkban és a visszaküldendő termék használatlan. Ebben az esetben küldjük a cipőt és egyidejűleg a futár felveszi a visszaküldendő csomagot is (Kézből-kézbe csere).
Ha él az elállási jogával (pl. ha nem jó a cipő, nem tetszik, vagy nem cipőcserét kér inkább a termék árának a visszautalását kéri) akkor Önnek vissza kell küldeni a csomagot (mindig mi küldünk futárt, ingyenesen) részünkre egy elállási nyilatkozattal, bankszámlaszámmal, hogy hova utaljuk vissza a vételárat. Ezen kérés adminisztrálása után az ÁSZF-ben és a jogi nyilatkozatban található feltételek szerint 14 napon belül visszautaljuk a pénzét.